e-Hospitality
e-Hospitality– digivieraanvaraisuuttaja -empatiaa digitaalisiin matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa
Asiakaskohtaamiset siirtyvät yhä vahvemmin verkkoon ja asiakkaan palvelukokemus muodostuu monessa kanavassa. Palvelukokemuksen luomisessa tarvitaan moninaista osaamista. Erityisesti asiakaskokemuksen ja -käyttäytymisen ymmärtäminen, teknologian hyödyntäminen, asiakasvuorovaikutuksen sekä lisäarvon tuottamisen palvelukokemuksissa digitalisaation keinoin.
Varsinais-Suomen alueella on tehty monenlaisia kokeiluja teemaan liittyen: esimerkiksi nettisivujen käyttäjäkokemuksen tutkiminen, eläinavusteisen matkailuelämyksen herättämien tunteiden siirtyminen virtuaaliseen kokemukseen, Turun Ruissalossa on julkaistu Kalevala Awakening -kauhukuunnelma ja tulossa on vielä mm. viiden pisteen lisättyä todellisuutta hyödyntävä ulkoilureitti.
https://www.ts.fi/uutiset/5872286
https://talk.turkuamk.fi/digitalisaatio/metsaan-mentiin-ja-stressitasot-alenivat/
Esimerkkejä hankkeen tuotoksista ja tuloksista: https://www.lab.fi/fi/projekti/e-hospitality-digivieraanvaraisuutta-ja-empatiaa-digitaalisiin-matkailupalvelukohtaamisiin
Lapin sisarhankkeen mediajulkaisu: https://blogi.eoppimispalvelut.fi/ehospitality/tutustu-mediajulkaisuumme/
Lisää eHospitality hankkeiden teemoista voit lukea blogistamme:
Seuraa meitä Facebookissa
Projektin kesto 1.8.2021 – 31.8.2023
Kumppanit LAB ammattikorkeakoulu ja Lapin ammattikorkeakoulun sisarhanke: eHospitality – empatiaa ja arvonluontia matkailun digitaalisissa palvelukohtaamisissa
Rahoittaja: EAKR/REACT
Lisätietoja: Marjatta Rännäli, +358 50 598 5331, marjatta.rannali@turkuamk.fi